sobota, 27 października 2012

Rzęsy z norek 100%. Natural Lashes - część 2.


Jak obiecałam parę tygodni temu, ( Natural Lashes - część 1.) dziś opiszę, jak się sprawdziły rzęsy z norek 100% Natural lashes w noszeniu. Bez upiększania, czesania i zdejmowania rzęs z odrostem, tak wyglądają rzęsy po 2 tygodniach:
 Oko z profilu, rzęsy nadal utrzymują piękny kształt:

Zdejmowanie odrostów zajęło mi całe 20 minut, więc kolejny raz się przyznaję, że nie wykonałam 100% aplikacji, zostały jeszcze wolne rzęski, na które nie miałam czasu. A ponieważ obiecałam wam pokazać jesienną stylizację, to przechodzimy do sedna. Aplikacja jesienna na zamkniętych oczach:
Oko lewe z półprofilu:
Prawe oko:

Do upiększania aplikacji użyłam następujących ozdób w kolorach: zielonym i pomarańczowym. Dzień wcześniej przygotowałam ozdobne rzęsy:
Użyłam również piórek w trzech kolorach: jesiennym pomarańczowym, spokojnym oliwkowym, jaskrawym zielonym. Uznałam, że do naturalnych rzęs z norek główną ozdobą powinny być produkty pochodzenia naturalnego:

A tak wygląda aplikacja na półotwartych oczach:
I na oczkach otwartych:

Podsumowując, bardzo spodobała mi się jakość rzęs Natural Lashes. Dodatkowym plus ode mnie za rozsądny stosunek ceny do jakości, polecam do wypróbowania!

Na pierwszym zdjęciu modelka trzyma śliczny bukiet z liści. Magdo, (zdolna dziewczyna, od której kilka dni temu ten bukiet otrzymałam) jeżeli czytasz tego posta, to publicznie bardzo ci dziękuję. :) Popatrz, jak przydał mi się twój bukiet, i jak harmonijnie łączy się z modelką i jesienną aplikacją. Nawet nie przyszło mi do głowy, że z liści można stworzyć takie cudo!

4 komentarze:

  1. przepiękna stylizacja :) gdzie kupujesz te piórka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórka można kupić w wielu miejscach, chociażby na allegro. Ale najlepsze piórka są w sklepie dla kreatywnych http://www.sklep.ekaleta.com/ do tej stylizacji użyłam piórek właśnie z tego sklepu.

      Usuń
  2. witam a gdzie mozna kupic te rzesy?

    OdpowiedzUsuń