wtorek, 23 października 2012

Kleje do przedłużania rzęs - przegląd, część 2.

Dzisiaj skupię się na moich ulubionych klejach. Jest wiele dobrych klejów, na których przyjemnie się pracuje, które dobrze trzymają rzęsy, mają wspaniałą konsystencję i szybki czas schnięcia. Ja wybieram kleje najlepsze dla mnie, dlatego znów podkreślam, że jest to moja subiektywna opinia. Dzisiejszą listę otwiera klej Gold. Jest to klej, który szybko schnie i bardzo dobrze trzyma rzęsy, ma wyczuwalny zapach, płynną konsystencję. Uwielbiam ten klej przede wszystkim za trwałość, na obecną chwilę zasługuje na 1 miejsce :)


Kolejnym wspaniałym klejem jest Ultra Bond Pro 5. Ma gęstszą konsystencję, niż większość klejów do przedłużania rzęs, absolutnie nie śmierdzi, nie szczypie, bardzo dobrze trzyma rzęsy. Jest idealny do metod ekspresowego przedłużania rzęs, ponieważ pozwala pracować przy otwartym oku, jednocześnie wiązanie kleju jest niezwykle trwałe. Jedyny minus - zbyt długo schnie, trzeba trochę poćwiczyć, by zaprzyjaźnić się z tym klejem, wtedy będzie najlepszym przyjacielem w pracy. Już pewnie wiecie z moich poprzednich postów, że moje powieki reagują uczuleniem na większość klejów. Na tym kleju wielokrotnie robiono mi blinka, ani razu nie miałam żadnej reakcji alergicznej, za to go uwielbiam :)
 Miałam też klej Ultra Bond Pro 10. Różni się od poprzedniego tylko wydłużonym czasem schnięcia. Klej już wyrzuciłam, ale zostało po nim pudełko. Tu dla porównania Pro5 i Pro10:
 Ciężko było zrobić zdjęcia, ponieważ opakowania są błyszczące :)

Do listy moich ulubionych klejów zaliczę też klej Hs-5. Mogę jakościowo postawić ten klej na półkę obok Golda. Te kleje mają podobną konsystencję, hs-5 natomiast ma łagodniejszy zapach, Gold z kolei szybciej schnie i lepiej trzyma rzęsy. Hs-5 jest bardzo dobrym klejem, aczkolwiek potrafi być kapryśnym w stosunku do warunków w pomieszczeniu. Myślę, że długo będzie wśród moich ulubieńców, polecam!

 Klej Hs-5 można kupić u różnych dystrybutorów, opakowanie może się różnić. Nie zauważyłam natomiast żadnej różnicy w jakości, to jest ten sam klej :)
 Na tym opakowaniu nie ma składu, jest natomiast informacja, że klej Hs-5 jest ulepszoną formułą kleju U+. Jeżeli zatem mieliście okazję pracować z Ultra Plusem, można spróbować Hs-5, na pewno warto!

 Do listy dodam też klej Hs-4. Niewiele różni się on od Hs-5, jeżeli chodzi o konsystencję i zapach. Trochę dłużej schnie, ale nawet nie zwróciłam na to uwagi, tak samo dobrze się na nim pracowało. Podobno ten klej lepiej trzyma rzęsy od hs-5, ja zauważyłam tylko, że jest tak samo dobry, na pewno nie gorszy. Klientki są zadowolone, ja również :)

Nie ograniczam się do jednego kleju. Zmieniam kleje: jeden miesiąc mogę pracować na Hs-5, następny miesiąc na Gold itd. Na pewno z przyjemnością popracuję znów na Hs-4.

W kolejnej części napiszę o kilku dobrych klejach, które spodobały mi się, ale nie zostały ulubieńcami :)A jaki jest wasz ulubiony klej?

84 komentarze:

  1. tzn chodzi mi o pierwszy :) szukam i znaleźć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu widać stronę dystrybutora, ja kupiłam w Looksus Lashes.

      Usuń
  2. fakt :) wszystko dojrzałam poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się, warto go kupić, klientki to na pewno docenią :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W moim przypadku termin kolejnych wizyt na uzupełnienie wydłużył się średnio o 7-14 dni. Gold schnie szybciej, niż Hs-5. Ale Hs-5 jest również dobrym klejem, nadal stosuję go naprzemiennie z Goldem :)

      Usuń
  4. A dlaczego stosujesz go naprzemiennie, skoro Gold lepiej trzyma i szybciej schnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że na podstawie moich doświadczeń zauważyłam, że rzęski jakby "przyzwyczajają się" do jednego kleju, i trzymają się krócej. poza tym Gold ma większą emisję oparów, niż Hs-5, na Hs-5 mi przyjemniej się oddycha :)

      Usuń
  5. czesc ala.
    dziekuje ze tak dobrze opisalas kleje.znalazlam na twoim blogu super informacje.my pracujemy na czarnym kleju z SL.
    mieszkam w amsterdamie i sl klej jest jedynnym dobrym tutaj.ale nie moglam znalezc info o innych klejach.dziennie w salonie mamy okolo 20 klientek na rzesy.wiem ze klej sl niektore uczula od razu ,na nastepny dzien maja opuchnieta i swedzaca powieke gorna ,u innych uczulenie wystepuje po kilku dopelnieniach,czasami jedno oko swedzi i jest czerwona powieka ,czasami opuchniecie wystepuje na dole.niektore biora tabletki z histamina ,czasami to pomaga.wiem ze jak alergia wystepuje kazde nastepne dopelnienie ,powoduje jeszcze mocniejsza reakcje.
    moje pytanie :czy kleje na ktorych ty pracujesz wywoluja to samo u babek ktore juz sa uczulone? jesyny klej ktory moge u nich uzyc jest zielono niebieska nakretka z sl do blinka ,ktory do niczego sie trzyma przy 1;1 .metody blink nie lubie .my pracujemy na 0,07 mm rzesach syntetycznych,sprowadzam je z korei.sa identyczne jak prawdziwe norki, nie lubie norek bo sa ze zwierzakow ktore chinczycy .... widze ze robisz przepiekne rzesy jak chcesz przesle ci pudelko naszych)))chetnie bym z toba pogadala coby doswiadczeniem sie podzielic
    agnieszka

    mam pytanie dotyczace kleju .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja (jako klientka) jestem również uczulona na Ultra Plus SL (czyli czarny klej Secret Lashes), mam dokładnie takie same objawy, jak opisałaś - spuchnięte powieki, okropnie swędzące itd. (mam ochotę wydłubać sobie oczy).

      Absolutnie nie uczula mnie klej Ultra Bond Pro 5 lub Ultra Bond Pro 10. napisałam, że właśnie za to je uwielbiam, i na dodatek świetnie trzymają rzęsy (są to kleje firmy Nouveau Lashes, kosztują około 200zł).

      Klej HS-5 wywołuje u mnie reakcję alergiczną, lecz jest ona na tyle delikatna, że mogę nawet wytrzymać bez żadnych leków.

      teraz testuję nowy klej, który mnie zachwyca. ale jest to na razie tajemnica, jeżeli się sprawdzi w noszeniu, to firma Noble Lashes (jestem instruktorką tej firmy) wprowadzi go do sprzedaży :)

      klej do blinka (czyli najbardziej delikatny, do pracy na otwartych oczach) może trzymać rzęsy nawet do 3-4 tygodni, sprawdzone :)

      na temat alergii mogę się rozpisywać, chyba trzeba napisać na ten temat nowego posta, postaram się to zrobić :)

      Usuń
    2. Złota, podpowiedz proszę, czy ten klej, który testowałaś jest już w sprzedaży. (jak się nazywa) i czy rzeczywiście jest dobry, czy szybko schnie. Również chętnie go zbadam. pozdrawiam!

      Usuń
    3. Testowałam klej Green - polecam :D

      Usuń
  6. Witam mam problem z przedłużaniem rzęs byłam u dwóch kosmetyczek. U pierwszej po założeniu rzęs oczy swędziały , piekły i były spuchnięte po zdjęciu rzęs wszystko po pewnym czasie ustąpiło. Po miesiącu poszłam do innej kosmetyczki ta stwierdziła, że rzęsy były źle założone i klej mnie uczulił. Więc założyłam ponownie tym razem klej miał być dla alergików, ale następnego dnia wszystko się powtórzyło a na dodatek cała twarz mi spuchła to był koszmar szpital, seria zastrzyków, silne tabletki . Bardzo chciałabym przedłużyć rzęsy, ale nie wiem czy dalej ryzykować bo nie wiem co mnie jeszcze czeka. Proszę o odpowiedź czy mam jeszcze jakieś szanse na przedłużenie rzęs.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet w przypadku poprawnie wykonanej aplikacji, niestety, może wystąpić reakcja alergiczna na klej. Nie wiem, na produktach jakiej firmy miała Pani wykonane aplikacje (szczególnie w przypadku kleju dla alergików). Jeżeli zdecyduje się Pani na kolejne założenie, to polecam znaleźć stylistkę pracującą na produktach Nouveau Lashes - mają bardzo łagodne kleje. Jeżeli mimo wszystko wystąpi reakcja alergiczna, trzeba będzie zrezygnować z sztucznych rzęs.

      Usuń
    2. A czym się różni klej bond pro 5 z Noveau od tego,z różową etykieta?też z Noveau lash?
      Ja pracuje na bond pro 5

      Usuń
  7. Rio czy próbowałaś może kiedyś używać kleju : Lux Lashes ultra black z Nails Fashion? nie potrafię nigdzie znaleźć nawet na stronie choć dostałam go z ich punktu sprzedaży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego kleju, nawet nie mogłam go znaleźć w wyszukiwarce. Proszę, napisz potem, czy warto go wypróbować i jak się na nim pracuje :)

      Usuń
  8. Wedłyg mnie Gold troszeczkę za wolno schnie ;(( może dlatego, że do tej pory ptracowałam na bardzo szybkoschnących klejach, hmmm a o kleje Nouveau Lashes rzeczywiście są bardzo łagodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gold, Hs-5 i Hs-4 schną w zależności od ilości kleju na rzęsie, im mniejsza warstwa kleju, tym szybciej schnie. ja akurat biorę troszkę więcej :)

      Usuń
    2. używałam do tej pory kleju SL Ultra Bonding, strasznie długo sechł, nawet do 10 sekund co było irytujące. Na szczęście 10ml jest już za mną. Producent twierdzi, z schnie w granicach 3-4 sekund. Nie używalam go w nadmiarze więc nie wiem o co chodzi... Pamietam, ze kiedys na kursie uzywalam kleju, ktory sechl autentycznie w 3-5 sekund i dzieki temu nie przyklejal się do innych rzes. Czy linia HS-4 lub 5 lapie wiele szybciej, czy też może średnio i jest jeszcze szansa na szybciutkie poprawienie rzeski. Potrzebuje kleju, ktory latwo schnie, ale jednoczesnie tak, abym w przypadku jakiejś niesfornej rzesy miala jeszcze mozliwosc szybkiej zmiany jej ułożenia. jesteś doświadczona, proszę podpowiedz. z góry ślicznie dziękuję

      Usuń
    3. Ja na Hs-4 i Hs-5 miałam dużo czasu, by poprawić rzęsę. w pracy z tymi klejami szybkość schnięcia jest zależna od ilości kleju na rzęsie, im mniej kleju na rzęsie sztucznej, tym szybciej schnie. Dlatego należy wyćwiczyć optymalną ilość. Jeżeli na rzęsie sztucznej będzie niewiele kleju, można nie zdążyć donieść ją do rzęsy naturalnej, czyli klej wysycha wcześniej, niż rzęsa sztuczna połączy się z rzęsą naturalną, co skutkuje krótkim czasem trzymania się rzęs.

      Usuń
    4. rozumiem, dzięki serdeczne :)

      Usuń
  9. a jaki klej polecasz do blinka? bo mam z tym ogromny problem;/ dużo klejów szczypie albo rzęski odpadają po tyg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ultra Bond pro 10 lub Ultra Bond Pro 5 firmy Nouveau Lashes. Moim zdaniem, to są najlepsze kleje do tej metody.

      Usuń
  10. Hey używam kleju gold , extra sie na nim pracuje szybko schnie ale zauwayzyłam ze klientki które były zadowolone z trwałosci zabiegu gdy używałam kleju bonding plus gorzej reaguja na ten klej gold? Czy To możliwe ze tak na prawde dla kazdej osoby inny klej bedzie dobry. Szczerze teraz mi sie zdarza gdy uzywam golda i kleintki sie skarżą niektóre że szybciej rzesy wypadaja z bonding plus nigdy takich skarg nie miałam. Z Twojego doświadczenia wynika inaczje moze cos źle robie

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Może zaczyna wysychać zanim zdążysz połączyć rzęsę sztuczną z naturalną? Jest bardzo szybki, może warto spróbować wziąć więcej kleju? u mnie klientki na Goldzie przychodzą na uzupełnienie średnio co 5-6 tygodni. tylko u jednej klientki rzęsy na Goldzie się nie trzymają, używam dla niej Hs-4 i jest ok :)

      Usuń
  12. Aczy ta opuchlizna długo się utrzymuje?trzeba te rzęsy ściągać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od rodzaju kleju i konkretnego przypadku, reakcji danej osoby na klej.

      Usuń
  13. A jak Gold zachowuje sie jeśli klientki chodzą do sauny, aktualnie pracuje na SL ultra plus i szukam czegoś trwalszego. bo po sl rzesy wypadaja po saunie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytałam klientki, czy korzystały z sauny w tym okresie, kiedy kleiłam na Goldzie, akurat żadna nie korzystała, więc nie potrafię odpowiedzieć na pytanie.

      Usuń
  14. Zamówiłam Ultra Bond Pro 5, czekam jak przyjdzie, kilka z moich klientek dostało uczulenia, mam nadzieję że będzie dla nich dobry.

    OdpowiedzUsuń
  15. A czym się różni klej z Noveau lash bond pro 5
    Od tepo z różową etykieta?
    Czy klej o szybszym schnięciu może uczulać,?
    Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem, który jest z różową etykietą? każdy klej może uczulać.

      Usuń
  16. czy przy klejach schnących w 3 sek, używasz pompki do szybszego wysuszania rzes? ja używam kleju IB Ultra Bond to bardzo dobry klej , schnie w 3 sek ale i tak używam pompki, pompeczka wydluża mi czas robienaia zabiegu, myslisz że powinnam zacząć używac kleju 1-2 sek? i zrezygnować z pąpeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do żadnego kleju nie używam pompki, jest to przestarzała i niewygodna metoda. jeżeli już jest taka potrzeba dosuszania, to są dobre wiatraczki :) a najlepiej wypracować sposób, by pracować bez dosuszania. nie dam jednoznacznych wskazówek, bo każdy klej potrzebuje innego podejścia

      Usuń
  17. kochana ratuj, używam Golda już trochę i ani razu nikt nawet nie wspomniał o czymś takim jak alergia. jedna kobietka niestety nabawiła się uczulenia. samo oko nie cierpi, ale powieki spuchly i zarumienily sie. nie ma zadnej sklejonej rzeski, zadne wlokno nie styka sie z powieką, kleju na łączeniach nie jest wiele (idealnych rzes jak Ty nie robie, ale naprawde nie wychodzi mi to najgorzej). Oczy widzial lekarz, niby nic powaznego - na szczescie. szukamy wiec zastepczego kleju, aby przekonac sie czy to nie wina Golda. Jaki polecasz? bede bardzo wdzieczna za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam odpocząć od rzęs, potem kleić na kleju A (np Noble Lashes), albo Ultra bond pro 5 (Nouveau Lashes), potem stopniowo spróbować klientkę odczulić :)

      Usuń
    2. dziekuje Ci pieknie za rady :)

      Usuń
    3. A jak powinno wygladać odczulanie

      Usuń
  18. Witam, interesuje mnie jak to jest z przydatnością klejów hs-5 i hs-4. Czy ich przydatnosc do użycia wynosi podobnie jak w przypadku klejów w SL 3 miesiące od momentu otwarcia?

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,Mam pytanie odnośnie uczuleń.Niestety wraz z wiekszą ilościa klientek objawiła się u mnie alergia na klej.Po trzeciej klientce dziennie swędzą mnie oczy,sa zaczerwienione i swędzi mnie skóra twarzy,mało tego najgorsze jest to że po kilku godzinach dostaję ostrego kataru oraz kichania...Pracuje na kleju secret lashes ultra plu,teraz kupiłam klej ulbon ale jest chyba jeszcze gorzej.Bardzo lubie te kleje i uwazam ze sa godne polecenia ale niestety niszczca mi zdrowie...Nigdy nie probowalam kleju dla alergikow ponieważ moje klientki cenia sobie to,że rzesy sie długo trzymaja a jak wiadomo kleje dla alergikow nie sa tak trwałe.Zalezy mi rowniez na tym zeby klej szybko wysychal poniewaz pracuje szybko i bylo by dla mnie uciązliwe gdybym miala czekac 5 sekund z jedna rzesa.Moze wiesz co polecic na ten problem lub spotkalas sie kiedys z taką reakcja.wedlug Ciebie jaki klej bylby dla mnie najlepszy??z gory dziekuje za odpowiedz Magda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, Magdo, jaki będzie najlepszy dla ciebie. Ale masz rację, Ulbon jest bardziej oparowy od Ultra Plusa. Musisz popróbować różnych klejów, by znaleźć dla siebie ten najlepszy. Znam dziewczyny, które musiały zrezygnować z klejenia. Znam też takie, które pracują na klejach Sensitive, które wolniej schną i krócej trzymają. Decyzja i wybór należy do ciebie.

      Usuń
  20. dziekuje za odpowiedz,póki co biore tabletki na uczulenie i jest ok zobaczymy jak długo...tak wiec musze dalej probowac.Pozdrawiam Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Co do uczulenia na klej - właśnie dostałam tydzień temu, jak drugi raz założyłam rzęsy metodą blink. Powieki mi napuchły i zaczęły nieźle swędzieć. Poleciałam do kosmetyczki, zdjęła mi rzęsy. Powieki przestały być mocno napuchnięte po 3 dniach od ściągnięcia, ale opuchlizna mała się utrzymuje szczególnie po nocy. Dzisiaj wstałam a ja mam opuchnięte pod oczami, jakieś worki pod oczami i sucha skórka. Wyglądam jak stara babka :( Przy czym również swędzi. Idę dzisiaj do okulisty. Mam pytanie - jakie leki na to się bierze - znacie może takie przypadki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można kupić herbatkę ze świetlika lekarskiego w aptece i przemywać powieki kilka razy dziennie. lekarz przepiszę coś na alergię, np. Zyrtec. warto pić też wapno, powinno ulżyć.

      Usuń
  22. Magdo, a jakie bierzesz tabletki? Czy sa jakieś od razu do nabycia w aptece bez recepty?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję. Jestem dzisiaj umówiona do dermatologa, do okulisty nie było szans się umówić (urlopy).
    Kupię ten świetlik, pije wapno i łykam Cetalergin. W dzień nie jest źle, ale rano - jakieś wariactwo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,
    Mam pytanie za 100 punktów. Od pół roku noszę rzęsy, do klejenia których moja kosmetyczka używa kleju Ultra Bond Pro 5. Po pierwszym założeniu dostałam silnego zapalenia spojówek, które zakończyło się wizytą na pogotowiu i antybiotykami. Okazało się, że była to reakcja na płatki kolagenowe, które przy drugiej aplikacji wyeliminowałyśmy i od tamtej pory był spokój. Aż do piątku, kiedy byłam na korekcie. Po zabiegu wszystko było ok i dopiero jakieś 6 godzin później tylko jedno oko zrobiło się czerwone i bardzo swędziało. Od razu wzięłam wapno i alertec, natomiast to dziś nad linią górnych rzęs mam lekko opuchnięte zaczerwienienie, które swędzi. Ciągle biorę wapno i alertec.
    Moje pytanie brzmi: czy możliwe jest to, iż dostałam alergii na klej po pół roku używania i tylko na jednym oku? :/
    Będę wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, alergia bardzo często występuje niesymetrycznie tylko na jednym oku i się jej nabywa i nigdy nie występuje za pierwszym razem, jak najbardziej mogła wystąpić po pół roku.

      Usuń
  25. Witam, owszem-jest możliwe "nabycie" alergii na klej. Sama jestem tego przykladem:-/ Zakladałam rzesy od grudnia 2012 roku i po 3 miesiacach, przy ponownej aplikacji (nr 3) wystapila alergia. Po paru godzinach od aplikacji zapuchły mi powieki, zaczerwienily sie i swędziały, po czym nastepstwem był liszaj na powiekach:/ Dodam, iz kosmetyczka nie zmieniła kleju ani rzes zatem wystapiła ewidentna alergia "nabyta", ze tak to nazwę. Co więcej poszłam kolejny raz próbując tym razem na innym kleju i...to samo;/ Łacznie wypróbowalam juz ich 6 i każdy mnie uczula:/ Ju znie wiem co mam robic, bo kosmetyczke rowniez zmieniałam. Wnioskuję, ze uczula mnie jakis skladnik znajdujący sie w każdym rodzaju kleju...nie wiem co robic. Zrozpaczona jestem . A najdziwniejsze jest własnie to , ze początkowo znosilam te aplikacje bez żadnych problemów!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się uczuliłam za 3 razem :) a skąd jesteś, siostra Alberta? może bym zrobiła ci próbę na jednym z moich klejów dla alergików?

      Usuń
  26. Pisałam z konta brata..zeby nie było:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. No tak, ale dlaczego u mnie wystąpiło to tylko na jednym oku? Tego nie rozumiem... :o

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale na tym jednym takie objawy jak u mnie?Utrzymywały sie?

    OdpowiedzUsuń
  29. Najpierw zaczerwieniło mi się całe oko (białko) - objawy jak przy alergii na pyłki kwiatów, sierść zwierząt itd... Na drugi dzień pozostała tylko napuchnięta i lekko zaczerwieniona nad linią rzęs powieka plus swędzenie. Po 2 dniach pozostało tylko swędzenie, liszaj się nie pojawił.
    Rzęsy wypadają, zbliża się termin korekty, a ja nie wiem co robić...;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam,ostatnio kleję na greenie i boli mnie głowa,a kientki wracają po 2 tygod.z dużymi ubytkami,co sądzisz o tym kleju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to jeden z moich najukochańszych klejów, po 4 tyg klientki wracają z 80-90% wyklejonych rzęs, rewelacyjnie trzyma. głowa mnie nie boli po żadnym kleju, ale pracuję z nieutralizatorem oparów.

      Usuń
  31. Moze należy używać go trochę więcej niż np.hs-4?

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że nie dodałaś jeszcze kleju firmy Neicha, ja używam od kilku miesięcy i polecam. Nie uczula, jest antyalergiczny, fajnie trzyma, no i lepszy od DUO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Neicha mam kleje do kępek i rzęs na pasku, mam też ich remówer, lubię ten klej, kiedy muszę na szybko coś przymocować na swoje powieki :)

      Usuń
  33. Hej, pzeczytałam w waszych komentarzach że alergia nie występuje po pierwszej aplikacji. Ja wczoraj w południe miłam założone rzęsy noble lashes (co do kleju nie jestem pewna) dziś rano obudziłan sie z bardzo spuchniętymi powiekami, gornymi i dolnymi, mam wrażenie że oczy słabo łzawią, kiedy masuję dolną powiekę w strobę kanlika łzowego łzy płyną, i lekko oczy sklęsły, jednak łzy są gęste i lepkie, czy klej może schnąć aż tak wolno że "miesza sie" ze łzami czy nie pitrzebnie panikuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klej się utwardza około 3 dni, dlatego alergia często występuje na 2-3 dzień po aplikacji. Niesamowite, że zareagowała Pani po pierwszym założeniu i że alergia przejawiła się również spuchnięciem dolnej powieki. To wyjątkowo rzadki przypadek.

      Usuń
  34. Rzęsy zdjęte, straszna opuchluzna, ból i pieczenie, wielka szkoda bo były piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bierze Pani jakieś środki pomocnicze, leki przepisane na alergię, lub chociaż wapno? aby ulżyło, bo szkoda się męczyć :)

      Usuń
  35. czy klej Gold uczula?

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, z racji tego, że od dodania postu minęły już dwa lata chciałabym się dowiedzieć czy gold jest w dalszym ciągu numerem jeden dla Pani? Od tego czasu na rynek wyszło mnóstwo innych produktów a ja szukam dla siebie najlepszego i bardzo zależy mi na Pani opinii, jako eksperta w tej dziedzinie :) Czy gold w dalszym ciągu jest wart uwagi?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gold nadal jest wart uwagi, ale ulubieńcem teraz jest Platinum, świetnie się sprawdza nawet w salonie, gdzie zepsuła się klimatyzacja i w okresie grzania jest strasznie suche powietrze :D

      Usuń
  37. Hejo jesteś w stanie polecić mi klej, który szybko schnie, nie rozwarstwia się (HS5 jest w tym dobry :)), nadaje się do użytku po 1,5 miesiąca oraz będę miała możliwość poprawienia rzęsy , gdy poleci na nią sąsiadka :P ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj. Ja teraz używam kleju juz od wieków od Lash Expert to ten są klej co Red z Noble L . Jaką masz opinie na temat tego kleju. ?
    Teraz kupie Gold do wypróbowania. Mam nadzieje ze wysyłają za granice. I musze pamietac żeby trzymać go w lodowce 😊

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy ktos probowal kleju hs-7? Jakie opinie? Jak dlugo trzyma rzesy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam.
    Mam takie pytanie. Dzisiaj robilam aplikacje kobiecie w ciazy. Nie moglam przykleic ani jednej rzesy. Wygladało to tak że nawet po przeciągnieciu rzesa jedwabna klej wg nie łapał. Rzesa po prostu zsówała sie. Jak mozna rozwiązac ten problem? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może klej ci się popsuł sprawdzałaś na kim innym? PS na ile założeń rzęs wystarcza ci buteleczka kleju z iloma mililitrami?

      Usuń
  41. czesc wlasnie czytam Twoje posty i chcialabym sprobowac kleju gold,na strone jest klej w innym opakowaniu,niewiesz moze czy tylko zmienili wyglad czy klej jest tak samo dobry?

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzień dobry! Piszę,aby się doradzić jaki klej powinnam użyć u osoby,która będzie miała pierwszy raz a też ma skłonność do alergii? Co Pani poleca. Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapomniałam dodać klej do sztucznych rzęs,który będzie jak najdłużej działał. :)

      Usuń
    2. Aniu próbuj HS-11. Jest to klej szybki a jednocześnie małooparowy, prawie nie śmierdzi, jak mocno nie będizesz nad nim się schylać, to nawet nie wyczujesz oparów. za pierwszym założeniem alergii raczej się nie zdarzają. i użyj nanorozpylacza na koniec. ja zawsze używam ok 30 sekund.

      Usuń
  43. Witam Pani Alo,
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z jakże pięknym rzemiosłem :)
    Zbieram się do zakupu kleju, odpowiedniego dla mnie jako jeszcze adepta całej sztuki czyli takiego , który troszkę dłużej schnie (nim nabiorę wprawy) ale jednocześnie trwałego...
    Czy Pani , może coś polecić?
    Dziękuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń