wtorek, 9 maja 2017

Płyn do demakijażu Excellent.

Testuję wszystkie produkty do demakijażu, aby znaleźć dla siebie ten najlepszy. Dziś opiszę płyn do demakijażu Excellent, który można spotkać w niektórych sklepach rzęsowych.


Jest to koreański produkt do demakijażu oczu i ust, zaprojektowany specjalnie do przedłużonych rzęs, więc jego formuła powinna być kompatybilna z wiązaniem klejowym i nie wpływać na trwałość aplikacji. Natomiast według moich odczuć ten płyn jest zdecydowanie za tłusty. W stanie spoczynkowym płyn wygląda jak dwufazowe produkty do demakijażu - wyraźnie się rozwarstwia.


 


Po wstrząśnięciu płyn uzyskuje jednolitą konsystencję.  I w takim stanie należy go używać.



Sprawdziłam płyn Excellent na klientkach i na sobie. Bardzo dobrze i szybko usuwa się nim makijaż. Natomiast wymaga domycia, np. wodą. U mnie zostawił odczucie natłuszczonej skóry, dlatego boję się go używać w przypadku uzupełnień rzęs. Przed nowym założeniem natomiast jak najbardziej chętnie po niego sięgnę, by zmyć makijaż. Jeżeli zostały jeszcze jakieś resztki rzęs po starej aplikacji, należy je zdjąć przed demakijażem. Powieki i brwi klientek zmywam wacikiem. Przestrzeń międzyrzęsową uwielbiam czyścić patyczkami welurowymi.



Zobaczmy zatem jak płyn poradził z makijażem:



 

 

Ja pracuję w rękawiczkach i miałam uczucie, że rękawiczki są tłuste. Dlatego wzięłam na wszelki wypadek jeszcze jeden czysty wacik i nasączyłam go solą fizjologiczną. Jeszcze raz przetarłam powieki i brwi dziewczynie i tak jak się spodziewałam, wacik zebrał tłustą warstwę wraz z rozmazanymi resztkami makijażu.


Podsumujmy. Płyn do demakijażu oczu i ust Excellent 120ml (ok. 60zł).
  • Ma konsystencję zbliżoną do rzadkiego mleczka.
  • Posiada bardzo delikatny przyjemny zapach.
  • Szybko i skutecznie zmywa makijaż.
  • Nie podrażnia delikatnej skóry wokół oczu.
  • Pozostawia tłustą powłokę.
  • Wymaga spłukania lub domycia innym beztłuszczowym produktem.

 A oto efekt delikatnych rzęs i farbowania brwi:


brwi z refectocil

Postaram się w tym miesiącu napisać posta o moich eksperymentach z promyczkami w stylizacji rzęs. 

 przedłużone rzęsy

Kim Volume effect

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz