środa, 20 czerwca 2012

Rzęsy z norek metodą 2:1

 Jak już wcześniej pisałam,  zakochałam się w połączeniu granatu i fioletu. Kolorowe refleksy zostały docenione także przez klientki.
Dzisiejsze zdjęcia przedstawiają aplikację metodą  2:1 rzęsami z norki 100% oraz kolorowych rzęs syntetycznych (nie istnieją kolorowe rzęsy z norki, to są wyłącznie syntetyczne odpowiedniki)


Z długością zaszalałam, najdłuższe rzęsy sięgają
do 15mm (i do brwi :). Przeciętnie moje klientki wybierają 10-12mm. Rzęsy z norki mają niezwykłe właściwości: są delikatne i lekkie, bardzo błyszczące, mają dobrą przyczepność, przez co dłużej się noszą.



 A tu zdjęcie z makijażem, wykonanym przez klientkę :)



2 komentarze:

  1. Również preferuję rzęsy z norki, są świetne, a różnca w noszeniu zasadnicza. Moje klientKI je uwielbiają :D
    a TOBIE POLECAM naturallashes.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, przejrzałam stronę, wzbudza zaufanie, ceny nie są wygórowane. brakuje tylko zdjęć rzęs (widzę tylko 3 rzędy) i opisu, ile pasków w palecie.zdecydowanie wolę naturallashes od vipfurlashes. choć ci drudzy mają profesjonalne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń