wtorek, 23 lipca 2013

lakier hybrydowy Looksus Lashes - Nowości nie tylko rzęsowe

W dzisiejszym poście nie ma rzęsowych wiadomości. Można natomiast podziwiać moje dłonie :)) Dziękuję za pomoc Kasi, która wykonała większość zdjęć do tego postu i przede wszystkim zrobiła coś niesamowitego na moich paznokciach:
Praca Kasi, autorki bloga http://www.fabrykapaznokci.com/
Pamiętacie może, pisałam o tym, jak dostałam paczkę z Looksus Lashes. Znalazły się w niej nowości sklepu Looksus Lashes, a mianowicie: baza, lakier hybrydowy i top z serii Diamond Hybrid Gel, klej do przedłużania rzęs Silver oraz pyszne looksusowe krówki :) W dzisiejszym poście jest mniej do czytania, więcej do oglądania :) Ja nie umiem robić maniciure hybrydowego, szukałam kogoś, kto mi pomoże i  pomogła mi w tym zdolna stylistka rzęs i paznokci Kasia, zapraszam przy okazji na jej bloga :)
W dzisiejszym poście możecie podziwiać piękny kolor "Brzoskwinia" z serii Diamond Hybrid Gel.

Dodam też obrazki, które otrzymałam na maila, kiedy Looksus Lashes wprowadzili nowy produkt, czyli lakiery hybrydowe Diamond Hybrid Gel:


A teraz pokażę, co wyczarowała Kasia na moich paznokciach, użyła do stylizacji:
  • Bazy,  lakieru hybrydowego (kolor "brzoskwinia"), Top Coat z serii Diamond Hybrid Gel Looksus Lashes.  (Ten kolor w mniejszej pojemności moja koleżanka kupiła na allegro i miał on przypisany nr4 :) zaś pod spodem mojej buteleczki zaś jest napisane nr25, dlatego nie podaję linka bezpośrednio do produktu na stronie, może ktoś w komentarzu mi pomoże ustalić, który to jest właściwie numer koloru :) ;
  • Farby akrylowej czarnej;
  • Jakiegoś pędzelka (Kasiu, sorry, nie pamiętam nawet jak wyglądał);
  • Wyobraźni (Kasia już nie pierwszy raz kreuje wizerunek moich dłoni i tym samym mój styl bycia).

Na tym zdjęciu ręce jeszcze są tłuste od oliwki, dlatego nie widać urokliwego połysku, ale zobaczycie na innych zdjęciach, że lakier prezentuje się bardzo kusząco :)
Praca Kasi, autorki bloga http://www.fabrykapaznokci.com/

 Tak prezentuje się kolor w świetle letniego słońca:
Praca Kasi, autorki bloga http://www.fabrykapaznokci.com/

Praca Kasi, autorki bloga http://www.fabrykapaznokci.com/

A tak w świetle dziennym w cieniu:
Praca Kasi, autorki bloga http://www.fabrykapaznokci.com/

Praca Kasi, autorki bloga http://www.fabrykapaznokci.com/
Baza nawierzchniowa pozostawia wspaniały połysk, który absolutnie nie matowieje z czasem:
Praca Kasi, autorki bloga http://www.fabrykapaznokci.com/

Podsumowanie.

W trakcie wykonywania maniciure wypytywałam Kasię, jak się jej pracuje na tym, a jak ocenia to, itd :) Więc nasz werdykt będzie wspólny, oparty o moje spostrzeżenia jako klientki i Kasi, czyli fachowca :)

Plusy:

  • piękny kolor hybrydy
  • bardzo dobra konsystencja, nie za gęsta, nie za rzadka
  • wspaniały połysk
  • bardzo dobra trwałość (ja generalnie jestem kiepską testerką, bo na moich paznokciach wszystkie hybrydy bardzo dobrze się trzymają)
  • zapach jest delikatny, nie drażniący
  • wygodny pędzelek
  • krótszy czas utwardzania - tylko 1 minuta przy lampie Standart
  • atrakcyjna cena
  • 3 pojemności buteleczek (3ml, 5ml i 10ml)

Minusy:

  • ten kolor (brzoskwinia) wymaga 3 warstw, 2 warstwy prześwitywały, co pozostawiało smugi
  • bąbelki powietrza (są w lakierze hybrydowym i nabłyszczaczu, nie ma ich natomiast w bazie) nie wiem czemu, może to jest kwestia akurat tej partii.
 szukałyśmy jeszcze minusów i mamy taką generalną uwagę - chcemy więcej kolorów hybryd :)
Praca Kasi, autorki bloga http://www.fabrykapaznokci.com/

Jeżeli spodobała się wam stylizacja paznokci, to zapraszam do lajkowania na facebook'u ;)
Fabryka Paznokci
Looksus Lashes

A nabyć ten i inne ciekawe kolory możecie w sklepie internetowym Looksus Lashes, klikajcie tu :)

P.S. parę miesięcy temu prosiłam koleżankę z pracy, by wykonała mi maniciure przy pomocy produktów, które otrzymałam z Looksus Lashes. Pomalowała mi paznokcie niezbyt ładnie, też nałożyła 3 warstwy koloru, lecz w jej wykonaniu smugi były nadal widoczne. Ale lakier trzymał się świetnie, nie do zdarcia przez 2,5 tygodnia, potem z powodu odrostów bez problemu usunęłam go acetonem kosmetycznym.

5 komentarzy:

  1. Brawo Kasia, robisz super hybrydki. Mam nadzieję, że kiedyś Ci dorównam ;) A ten kolor Alu jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest chyba na topie, bo wiele moich klientek przychodzi z podobnymi kolorami na paznokciach :) ale żadna nie ma kotków ;)

      Usuń
  2. Jak sprawuje się ten klej do rzęs ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo podobny do Ultra Plus.

      Usuń
  3. Witam, wiem że minęło już trochę czasu od Twojego wpisu... Te hybrydy sa super ale ostatnio zalamalam sie ponieważ zostały wycofane:-( może masz jakieś informacje w tym temacie? Nie wiem dlaczego:-( albo znasz odpowiedniki tych lakierów?

    OdpowiedzUsuń