środa, 17 stycznia 2018

Uczymy robić piękne brwi.

Piękne brwi z pewnością dodają uroku każdemu niezależnie od płci i wieku. Ktoś umie widzieć kształt brwi od razu. Ja natomiast potrzebowałam wielu szkoleń, by zrozumieć gdzie powinny być brwi i jaki mają mieć kształt. Pamiętam, jak się bałam wyrywać włoski. Teraz zaś są świetne techniki, dzięki którym zabieg trwa krócej i jest bardziej przyjemny dla klientki, a efekty są niezwykle trwałe. W tym poście umieszczam zdjęcia ze szkolenia, które poprowadziłam jesienią razem z Ekateriną Brazhną. Zdjęcia są bez żadnej obróbki, brwi są wykonane przy pomocy farb lub henny naturalnej.


Najbliższe takie szkolenie będzie w Warszawie 12-13 lutego 2018 roku, znów go poprowadzi Ekaterina Brazhnaya. Ja będę tłumaczyć szkolenie na język polski i cały czas wspierać was swoją wiedzą i doświadczeniem. Dwa pełne intensywne dni pomogą wam zdobyć ogrom wiedzy, którą my musiałyśmy zdobywać latami.




Brwi mogą kardynalnie zmienić odbiór osobowości, doskonale to wiemy i pomagamy nauczyć się rozumieć harmonię i piękno brwi, aby pomóc naszym kursantom upiększać każdą twarz.




Stan wyjściowy zależny jest od stanu brwi i skóry klienta. Niestety, często jeszcze się zdarza, że brewki u kobiet są nieodpowiednio wyregulowane (z dużą przesadą). Ale mamy na to rady i na szkoleniu uczymy się skutecznych sposobów, aby pomóc klientom wrócić do brwi, które tworzą piękny kształt  z włosków (bo brwi to nie rysunek kredką na twarzy, a włoski na łukach brwiowych!). Bardzo dokładnie uczymy się też typów skóry, bowiem każda skóra inaczej przyjmuje pigment i wiedza ta pomaga nam dobrać odpowiednią farbę lub hennę.














Na szkoleniu nauczycie się pracować też z henną naturalną. Ponieważ jest wykonana z ziół, to rozrabia się ją przy pomocy wody, czyli nie wymaga ona utleniacza, odżywia włoski i pobudza do wzrostu uśpione cebulki.








Nie obejdzie się też bez męskich brwi. Męskie brwi wymagają odpowiedniej regulacji, aby brwi zyskały zadbany wygląd, a mężczyzna przy tym wyglądał bardziej męsko. W pracy poniżej została wykonana regulacja woskiem, pęsetą, farbowanie poprawnie dobranym kolorem oraz odżywianie świetnym produktem Vitamin Lash Botox.




Opowiadamy o wszystkich plusach i minusach brow pasty:


Uczymy regulacji brwi pęsetą, nicią i woskiem:





 Zyskujemy mnóstwo uśmiechów od zadowolonych modelek i kursantek/kursantów:













W 2014 roku brałam udział w pierwszych międzynarodowych mistrzostwach z modelowania brwi. W ostatniej chwili się okazało, że nie mam modelki. I wtedy jedna z koleżanek, z którą brałam udział w mistrzostwach z przedłużania rzęs zaproponowała, że może zostać moją modelką. Pomyślałam "jeżeli wygram, oddam jej nagrodę specjalną". Na tych mistrzostwach nagrodą specjalną od firmy Vivienne była lampa Glamcor. Wtedy Glamcor był marzeniem wielu stylistek, każdy chciał ją mieć.  Zajęłam 1 miejsce a lampę wręczyłam z podziękowaniami mojej modelce. Właśnie na tamtych mistrzostwach zobaczyłam, jak wiele dają piękne brwi i jak ważny przekaz tworzą na twarzy.


W ciągu ostatnich kilku lat wiele się zmieniło, ale zdecydowanie na lepsze. Robimy teraz o wiele ładniejsze brwi i można tego się nauczyć na naszych szkoleniach. Zapraszam najlepszych ekspertów, którzy potrafią w zrozumiały sposób przekazać swoją wiedzę, mają cudowne zeszyty ćwiczeń i pomoce dydaktyczne, ich uznanie jest poparte tysiącami wykonanych prac, zdobytymi pucharami na mistrzostwach. występami na konferencjach.


Cały czas się rozwijam sama i rozwijam mój zespół i się cieszymy, że rozwijacie się razem z nami! Życzę wam pięknych brwi!

1 komentarz:

  1. No proszę, ja zawsze bałam się sama robić sobie brwi, ponieważ nie mam do tego ręki. Wolałam zaufać mojej kosmetyczce i co 2-3 tygodnie przyjść do niej, aby wyregulowała brwi oraz nałożyła na nie hennę. Miałam ten sam strach, co Ty, ale ja nie próbuję nawet z nim walczyć. Próbowałam ze szkoleniami, ale niestety i one nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Jednak moje brwi zostawię profesjonalistą, a osobiście dalej będę prowadzić szkolenia menedżerskie, bo w nich jestem dobra, a tam przekazywać wiedzę to dla mnie przyjemność. Można powiedzieć, że zawsze chciałam być nauczycielem, a tutaj nim jestem, ale nie w szkole, tylko dla firm, które starają się wdrażać zaproponowane przeze mnie rozwiązania. Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów w prowadzonych szkoleniach oraz dużo chętnych! :)

    OdpowiedzUsuń