wtorek, 9 sierpnia 2016

Przedłużanie rzęs. Jak się przygotować do mistrzostw Polski 2016?


Jeżeli zajmujesz się przedłużaniem rzęs, to wcześniej lub później nadchodzi ta chwila, kiedy zadowolona klientka patrząc w lustro mówi: "mistrzowskie rzęsy". Każdy z nas się rozwija i robi coraz ładniejsze aplikacje. Warto iść dalej i spróbować swoich sił na prawdziwych mistrzostwach.
Już nie pamiętam, ile razy brałam udział w mistrzostwach :) ale nie zawsze zajmowałam pierwsze miejsce, i na pewno nie zawsze stawałam na podium. Doskonale rozumiem, co oznacza cała tęcza emocji, towarzysząca uczestnikom podczas mistrzostw. Ja też wątpiłam w siebie, też miałam tremę, trzęsły mi się ręce i kolana, pociły się dłonie, kołatało serce, rwały się rękawiczki, modelka wstawała do łazienki w trakcie mistrzostw, modelka nie przychodziła na mistrzostwa, zapomniałam pęsety i rzęs, klej nie chciał kleić. I za każdy razem coś się działo... Miałam wiele przygód, związanych z mistrzostwami. Najważniejsze - spotykałam niesamowitych osób, przeżyłam niezapomniane chwile. I nie chodzi mi o te, kiedy staje się na podium z pucharem za pierwsze miejsce. Choć te, niewątpliwie, też są wspaniałe. W roku 2015 zdobyłam tytuł Mistrzyni Polski i jako zwycięzca zostałam wysłana na Mistrzostwa Świata do Monachium, gdzie też zdobyłam 1 miejsce. Dziś wam opowiem, jak się przygotować do tych mistrzostw.
A więc po kolei.

Najważniejsze! widzimy, że zgłoszenia są przyjmowane do 19 sierpnia - więc macie jeszcze czas, ale czasu nie jest dużo.
Idziemy dalej: widzimy, jaki będzie skład jurorów. Dla tych, co lubią czytać można zobaczyć też wywiad ze mną, który ukazał się w ubiegłym roku w jednym z numerów Beauty Forum.

Jesteśmy już na stronie rejestracji. Rejestracja jest bezpłatna. Spośród wszystkich zarejestrowanych osób tylko 10 uczestników weźmie udział w mistrzostwach, i tylko jedna z tych osób pojedzie do Monachium reprezentować Polskę. Ale na pewno nie pojedzie tam ten, kto się nie zarejestruje, więc warto zacząć od tego malutkiego kroku. 
Co zrobić by się zarejestrować:
  1. Wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie wydarzenia.
  2. Wysłać wywołane zdjęcia jednej aplikacji na adres: Health and Beauty Media Sp. z o.o., ul. Królowej Marysieńki 9/10, 02-954 Warszawa z dopiskiem "Mistrzostwa Przedłużania Rzęs". Zdjęcia muszą być ostre. Format zdjęć minimum A5. Ale tez nie ma co szaleć, uważam że właśnie A5 w zupełności wystarczy, jeżeli będą ostre. Przykład jak zrobić zdjęcia znajdziecie również na stronie wydarzenia. Przykładowe zdjęcia były zrobione wiele lat temu, więc proszę nie sugerować się wyglądem rzęs, lecz pamiętać o tym, jaki jest temat i zadbać, by wasza stylizacja wyglądała jak najbardziej naturalnie. 
  3. Wysłać skan (lub zdjęcie) certyfikatu na adres: kamila.jadwicka@health-and-beauty.com.pl
Zgłoszenie wysłane. Teraz tylko cierpliwie czekać i trzymać kciuki. 10 uczestników zostanie powiadomionych drogą mailową bądź telefonicznie. Te osoby muszą opłacić wpisowe w wysokości 100zł i dostaną szczegółowy regulamin na maila, o tym napiszę trochę później. 

Warto uważnie przeczytać temat. Temat przewodni - to jest to, co ma odzwierciedlać wasza praca. Temat Polskich Mistrzostw Przedłużania Rzęs: Natural Dream Lashes. Oznacza to, że wasza stylizacja rzęs ma wyglądać bardzo naturalnie. Nie polecam zatem stosowania długich, grubych, zbyt podwiniętych rzęs. Nie można używać rzęs kolorowych, a więc nie polecam używania rzęs brązowych, by przypadkiem nie dostać dyskwalifikacji. Choć ja osobiście rzęsy brązowe uwielbiam. Jest jednak regulamin i trzeba go przestrzegać.
 
Miejsce i data: 24 września 2016 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska na ul. Marsa 56 C w Warszawie, podczas targów BEAUTY FORUM & SPA.

Powodzenia!

4 komentarze:

  1. Pani Alu a jak już się dostanie do tej 10tki to co daj? Trzeba sobie załatwić modelkę?, metoda przedłużania rzęs jest wybierana indywidualnie czy na konkursie jej już dana metoda wybrana? Co podlega ocenie jury oprócz końcowego efektu? Czy używa się własnych materiałów? Na razie z mojej strony tyle pytań:) w tym roku nie startuje ale myślę że za rok bym chciała spróbować:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda osoba, która się dostaje na Mistrzostwa Polski, dostaje na maila szczegółowy regulamin. I bardzo wiele zależy od dostosowania do regulaminu, bo w nim zawarte są wytyczne co do grubości i długości rzęs, metody, zapełnienia, modelowania. Ja zawsze czytam regulamin w noc przed mistrzostwami i jeszcze czasem go drukuję i biorę ze sobą :) Prawie na wszystkich mistrzostwach używa się swoich produktów, o ile mi wiadomo, tylko finał Kolibri był inny, bo kazali kupować ich produkty, by wszystkie dziewczyny pracowały na tej samej marce. Ale wszystkie inne mistrzostwa - to uczestniczka ma pokazać poziom swego profesjonalizmu. i tu takie szczegóły, jak obecność środków do dezynfekcji dłoni i maseczka ochronna na twarzy też grają znaczenie, bo pokazują jak dbamy o higienę w trakcie zabiegu. Warto startować, bo nie zdobędzie pucharu ten, kto nie podejmie próby.

      Usuń
  2. Witam
    Chcę kupic Pani pensety , czy jest jakis sklep ???

    OdpowiedzUsuń