sobota, 10 maja 2014

Lampa do przedłużania rzęs ledowa, porównanie.

Już od dłuższego czasu używam nowej lampy. Lubię lampy ledowe i dla mnie było zaskakującym odkryciem, że jasność światła wcale nie jest uzależniona od ilości diod, zaprezentuję to wam na zdjęciach:


Dla lepszego przykładu wzięłam 3 paletki rzęs. Lampa po lewej stronie - to moja stara lampa z firmy Active, ma ona 160 diod led. Kiedy ją kupowałam, to wybierałam lampę celowo o jak największej ilości diod, byłam pewna, że ma to znaczący wpływ na jasność światła.

Lampa po prawej to moja nowa lampa z firmy Kemot, ma ona dwukrotnie mniej diod led - tylko 80, lecz mam wrażenie, że świeci przynajmniej dwukrotnie jaśniej.

Lampa Active zużywała 5W:
Lampa Kemot zużywa 8W, ale zdecydowanie warto w nią się zaopatrzyć, dobra lampa pozwala nam dostrzec najcieńsze rzęski, najdelikatniejszy puszek. Podczas pracy z nią oczy mniej się męczą. Wybrałam tę lampę tylko dlatego, że miałam okazję ją przetestować w pracy. Gdybym tej okazji nie miała, to nawet nie podejrzewałabym, że mniejsza ilość diod może dawać tak cudowne światło. Stąd moja rada - wybierzcie się do sklepu/hurtowni, włączcie lampę, przetestujcie. Może się okazać, że niedroga niepozorna lampa będzie dla was najlepsza, i przez kolejne lata swoim równym białym światłem będzie wam ułatwiać pracę :)

A żeby było mniej nudno, to wstawię zdjęcia nastolatki, która chciała się upiększyć przed balem gimnazjalnym. Aplikacja wykonana za zgodą rodzica. Aby nie przytłumić delikatności urody tego wieku zastosowałam rzęsy o grubości 0,10 do metody 1:1, starając się naśladować kształt rzęs naturalnych.







Czy zdarza wam się upiększać baaardzo młode dziewczyny, na jaki wygląd wtedy stawiacie, czy tak jak ja na delikatność i naturalność, czy mocniejsze stylizacje, czy w ogóle odradzacie i próbujecie przekonać rodzica, że nie jest to najlepszy pomysł?


18 komentarzy:

  1. Światło ledowe się rozprasza dlatego nie jest tak precyzyjne. Najlepsza lampa zwykła kosmetyczna lub garażowa o mocy 220 V, która mocno świeci w konkretne miejsce :)
    Pozdrawiam Aga z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale moja druga ledowa jest świetna :)

      Usuń
    2. Agunia- zwykłe żarówki w lampach kosmetycznych (świetlówki również) nagrzewają się, co może mieć wpływ na trwałość kleju, nie wspominając już o komforcie pracy oraz o skórze twarzy klientek, zwłaszcza tych z cerą naczynkową lub wrażliwą. Jest też nieekologiczna i nieekonomiczna, ale to już sprawy drugorzędne. Także światło żarówek led jest bardziej naturalne dla oka i daje wiekszy kontrast.
      Od dłuższego czasu pracuje na lampie Kemot i podpisuje się pod komentarzem Ali- -jest świetna :) Wszystkie moje kursantki i znajome stylistki, po wyprobowaniu zmieniają lampy właśnie na tą ;)

      Usuń
    3. m_habura może zależy od firmy z jakiej jest lampa. Moja się nie nagrzewa. To oczywiste, że przy zabiegu przedłużania rzęs nie możemy korzystać z lampy, która się nagrzewa, ponieważ nie dość, że klej wysycha dużo szybciej, musimy go więcej zużyć to jeszcze trzymanie kleju może być słabsze. Więc podstawą jest, aby światło było biało niebieskie i chłodne. Hm czy jest nieekonomiczna? moja pierwsza lampa po 4 latach nawet nie potrzebowała zmiany żarówek. Pracuje po 10-12 h dziennie i naprawdę się nie nagrzewa :)
      Więc tak jak pisałam wcześniej może wszystko zależy od tego z jakiej firmy mamy lampę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ładnie pani wystylizowała oko tej dziewczynki,gustownie i delikatnie.sądząc po kolczyku,rodzice są raczej z tych nowoczesnych ;);) więc pewnie odradzać w tym przypadku nie trzeba było.
    Sama pewnie pozwoliłabym córce na taką okazyjną "ekstrawagancję"
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. ja też mam w domu dorastającą dziewczynkę i ona bardzo chcę rzęsy, ja też bym chciała na jej miejscu. jak byłam małą, to sobie rzęsy malowałam kredką czarną - moczyłam w wodzie i na rzęsy :) ale jak to się rozmazywało :D

      Usuń
    2. Czy moze Pani polecić lampe która świeci tak dobrze jak Kemot tylko by byla na statywie? obawiam sie przykrecania do biurka czy gwint sie po pewnym czase nie przekreci ja zmieniam miesca.

      Usuń
    3. ja swojego Kemota wkładam do statywu po poprzedniej lampie. W pracy mam Kemota, który jest mocowany do regału kosmetycznego (na uchwytach regału są specjalne dziurki na lampę kosmetyczną). Myślę, że lampa Kemot będzie pasowała praktycznie do każdego statywu na lampę kosmetyczną.

      Usuń
  3. Wszystko zależy od ilości lumenów (lumen - lm - jednostka miary strumienia świetlnego ), a nie ilości żarówek, im więcej lumenów tym jaśniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam właśnie dylemat czy wybrać lampę Lupe Kemot (świetlówka), która ma 1100 lumenów (oszczędność do 25%) czy lampę lupę LED (80 żarówek) Kemot, która ma 460 lumenów. Zwykła jest wielozadaniowa, LEDy dają zniekształcony odbiór kolorów. I nie wiem jeszcze jak wygląda sprawa w razie spalenia żarówek, wymiana, koszt.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam na myśli diody pisząc żarówki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to muszę opisać kolejną lampę. teraz mam Glamcor Classic Elite Light Kit :D

      Usuń
    2. Witam serdecznie,

      zastanawiam się nad zakupem tej lampki, namierzyłam ją na str Noble Lashes:
      http://noblelashes.pl/lampy-do-przedluzania-rzes-lampa-glamcor-od-noble-lashes/p,377101

      Zastanawiam się jednak czy jedna taka lampa wystarczy do pełnego oświetlenia. Czy nie pojawia się problem niedoświetlenia "drugiej strony". Statyw nie działa na zasadzie żurawia i pytanie czy można w pełni doświetlić twarz z każdej strony.

      Z góry dziękuję za odpowiedz

      Pozdrawiam,
      Klaudia

      Usuń
  6. Ja mam problem z moja lampa ledowa ( mam ta kemota)
    Przy robieniu zdjęć wychodzą mi paski .
    Musze oddalać lampę od klientki ale wtedy zdjęcia są ciemne ... wiec wtedy idzie w ruch lampa błyskowa która psuje cały efekt
    Jak temu zaradzić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski są skutkiem interferencji świetlnej. Z moim aparatem nie mam problemu. Czy robi Pani zdjęcia telefonem komórkowym? czy jest możliwość wyłączenia podświetlenia, by fale świetlne nie nakładały się na siebie? zauważyłam też, że czasem paski widzimy na ekranie tylko podczas robienia zdjęć, natomiast przy oglądaniu zdjęć, pasków już nie obserwujemy.

      Usuń
  7. Czy lampa mocowana do lozka moze byc tez montowana na statywie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Rio mam pytanie do Ciebie .. Na ile klientek starsza jedna taka paletka rzęs załóżmy jedwabnych, które ma w ofercie Noble Lashes ? pryz metodzie 1:1

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie kupić nalepiej tą lampe firmy Kemot ?

    OdpowiedzUsuń