czwartek, 22 listopada 2012

Sklep internetowy Looksus Lashes!

Wreszcie Looksus Lashes otworzyli sklep internetowy! Wielkie gratulacje!
Looksus Lashes jest jedną z najstarszych firm, które wprowadziły mnóstwo ciekawych i dobrych produktów na polski rynek rzęsowy. Od kilku lat produkty Looksus Lashes można było kupić na allegro albo składając zamówienia telefonicznie. Dla wielu osób (przynajmniej ja znam kilka takich osób) allegro jest wyznacznikiem gorszej jakości, dlatego bardzo się cieszę, że Looksus Lashes w końcu zrobiło krok na przód.
Ja bardzo lubię zakupy w tej firmie. Kiedyś zdarzyło mi się reklamować klej. To było kilka lat temu. Wtedy w ofercie LL pojawił się nowy klej "Advanced". Niby sama nazwa wskazywała, że jest to klej dla zaawansowanych. Dlatego był on reklamowany jako szybkoschnący i o silnym wiązaniu. W praktyce wyszło inaczej. Napisałam o tym do firmy. Natychmiast dostałam odpowiedź, że dostanę nowy klej, który rzeczywiście jest dobry (tym klejem był Ultra Bonding - z fioletową nakrętką). Nie było żadnych problemów. 
W Looksus Lashes kupiłam moje pierwsze rzęsy w kształcie Y i pierwszy brokat do sztucznych rzęs, pierwsze rzęsy z cyrkoniami i wiele innych rzeczy :) kilka razy przed zakupem dzwoniłam do firmy i na wszystkie pytania dostawałam wyczerpujące odpowiedzi.

Sklep internetowy bardzo mi się spodobał, zarejestrowałam się i wrzuciłam do koszyka wiele przedmiotów, ale ostatecznie nie mogłam dokonać zakupów, "występuje wyjątek krytyczny". :( Widocznie, jeszcze nie wszystko działa, jak należy. Mam nadzieję, że da się to szybko naprawić :)

8 komentarzy:

  1. Super, dzięki za informacje :) Wreszcie to jakoś wygląda, bo wcześniejsza strona gdzie była sama prezentacja firmy i produktów wołała o pomstę do nieba...

    Też zaraz sobie zamówię jak tylko będzie się dało ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już można zamawiać, dokonałam zakupu :) zazwyczaj bardzo szybko wysyłają towar, więc już w przyszłym tygodniu będę się cieszyć nowościami :)

      Usuń
  2. Tez mam duzo pozytywnych skojarzen z tą firmą, zarówno z włascicielka jak i z personelem, konczac na produktach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, niestety, nie znam właścicielki. Bardzo chciałabym ją poznać, może wybiorę się kiedyś na szkolenie :)

      Usuń
  3. Faktycznie jest to dobre rozwiązanie, choć ja jestem już od długiego czasu przyzwyczajona do ich konta na allegro. Zważając na fakt, że niektóre produkty jak np. rzęsy i kleje są tańsze. :)

    Pozdrawiam,
    carmenita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy i kleje mają tańsze na allegro? muszę sprawdzić :) a sklep internetowy bardzo mi się spodobał, polecam rzęsy w dziale "outlet". już otrzymałam przesyłkę z zakupami, dużo w niej rzęs kolorowych, będą ciekawe stylizacje :)

      Usuń
  4. A może używałaś Minków z Looksusa w kasetkach? są w tym samym dziale i zastanawiam sie czy warto je nabyć? śmieszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o minki marki Belle, to tak. są one bardzo podobne do SL, skrętem, elastycznością i grubością.

      Usuń