niedziela, 11 listopada 2012

Rzęsy na 11 listopada

Stylizacja kolorowymi rzęsami w barwach polskiej flagi.


Do stylizacji  potrzebne były rzęsy białe i czerwone. Czerwone rzęsy miałam po jednym pasku w dwóch paletkach z rzęsami kolorowymi, białych rzęs miałam tylko jeden pasek. Zużyłam wszystkie :)


Rzęsy kolorowe w paletkach są świetne, jeżeli chcemy ozdobić stylizację, dodać refleksów. Natomiast jeżeli planujecie zrobić całą stylizację kolorowymi rzęsami, to polecam kupić sypane rzęsy na wagę. Ja właśnie tak zamierzam zrobić :)


Trochę się wstydzę pokazywać niedokończoną stylizację, ale tu się liczy połączenie kolorów :) chyba najgorszą rzeczą dla stylisty/stylistki rzęs jest sytuacja, kiedy nagle się kończą rzęsy sztuczne :))
 
Użyłam rzęs:
  • białych C-0,20 x12mm
  • czerwonych C-0,20 x12mm, C-0,15 x10mm

Chciałam pokazać, że w świetle sztucznym białe rzęsy są prawie przezroczyste, w świetle dziennym zaś ukazują swój piękny kolor:

 I na koniec deserek :) oto odważna nastolatka, posiadaczka tych rzęs :) następnym razem nie pozwolę, by skończyły mi się rzęsy ;)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. zdjęcia już są, polecam wypróbować kolorowe rzęsy. Natleena, jeżeli jeszcze dodasz do stylizacji jakiś ciekawy makijaż, to nikt ci nie dorówna :)

      Usuń
  2. Wreszcie wiem jak to przykleiłaś :D Pierwsza próba 2 do 1 za mną :) Wcale nie taki diabeł straszny...

    OdpowiedzUsuń