poniedziałek, 5 listopada 2012

Moje nowinki :)

Cieszę się jak dinozaur (wielki), bo otrzymałam od Noble Lashes kilka nowinek, o których marzyłam już od jakiegoś czasu. A więc przedstawiam:

Remówer w kremie! Opakowanie jest dość duże, średnica sięga nawet 4,5 cm. Jeszcze nie wiem, czy jest wydajny i wygodny w użyciu. Już wkrótce go wypróbuję i opiszę :)

 Ma niezwykły zielony kolor i przyjemny świeży zapach.


Rzęsy cieniowane czerń-fiolet. W tych rzęsach można się zakochać od pierwszego wejrzenia :)

 Są one u nasady czarne a na końcach fioletowe:
 Tak prezentują się końcówki w świetle dziennym:
Otworzyłam paczkę wieczorem, obejrzałam rzęsy w świetle żarówki i stwierdziłam, że są bordowe, dopiero w świetle dziennym odkryłam, że są fioletowe :) Tak wyglądają rzęsy w świetle sztucznym:
 A tak w świetle dziennym:


Foliowa powłoka ochronna pod klej:
Ma ona zabezpieczyć przed zabrudzeniem podstawkę pod klej. Ja bardzo często używam kamieni, więc podstawka ta jak najbardziej się przyda :)

8 komentarzy:

  1. Congratulations! Cool stuff! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank's. I want to create fun lashes with this stuff :)

      Usuń
  2. Ta powłoka foliowa pod klej jest rewelacyjna, odkryłam ją niedawno w Secret Lashes, nie wiem czy produkt jest podobny ale zdecydowanie ułatwia życie, szczególnie, że pracuje głównie na kamieniach.

    Ps. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszelkie porady w spawie klejów.

    Pozdrawiam Iza (perfect-art)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że porady się przydały. ja też uwielbiam pracować z kamieniami, powłoka jest świetna :)

      Usuń
  3. piekne te rzęsy! czekam na recenzje tego removera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Remover w kremie bardzo mi się spodobał, ale u mnie wymaga wsparcia remówera w płynie.

      Usuń
  4. Taak, podkładki są ekstra, uwielbiam je! Koniec z brudnym, "obrośniętym" klejem kamieniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak człowiek szybko się przyzwyczaja do luksusu :) mi teraz też się nie chcę czyścić kamieni :))

      Usuń