sobota, 15 września 2012

Konkurs "Ślubny welon rzęs" rozstrzygnięty.


Konkurs "Ślubny welon rzęs" rozstrzygnięty
Jurorzy mieli wybrać 3 najładniejsze i najbardziej staranne prace spośród ośmiu, które swoją stylizacją nawiązywały do tematyki ślubnej. Wyniki konkursu można zobaczyć tu: Wyniki konkursu .
Ja również wzięłam udział, choć nie do końca
byłam zadowolona ze stylizacji, nie miałam pomysłu na fantazyjne dodatki i zdjęcie artystyczne. Z doświadczenia wiem, że panny młode decydują się na skromne ozdoby do rzęs, wybierają delikatny makijaż, który będzie trwały i odświeżał urodę.
Moja stylizacja jest propozycją dla każdej kobiety, ale jeżeli być do końca szczerym, jest zbyt skromna, jak na pracę konkursową. Wszystkie prace uczestniczek można zobaczyć tu: Prace konkursowe .
Muszę się pochwalić, że moja stylizacja zdobyła drugie miejsce w opinii jurorów i pierwsze miejsce w opinii społeczności wzorki.info. Dziękuję bardzo wszystkim, kto oddał głos na moją pracę. A teraz dodam zdjęcia mojej ślubnej propozycji:
Oczy zamknięte (Na tym zdjęciu można zauważyć rzęsy brokatowe, które w ostateczności zdjęłam):
 Oczy otwarte:
 Oko z profilu:
Zdjęcie artystyczne:

Na początku stworzyłam samą aplikację metodą 2:1, wewnętrzne kąciki 1:1.
Użyłam rzęs grubości 0,15 o klasycznym profilu C i długościach 8,9,10,11,12mm.
Ozdobiłam stylizację kryształkami svarovski'ego rozmiaru ss4 w kolorach cristal oraz black diamond.
I takie są efekty:


3 komentarze:

  1. piękne! bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko ile rzęs! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) To jest stylizacja 3D, w tym przypadku 2:1, czyli w efekcie jest 2 razy więcej rzęs, niż klientka ma naturalnych.

    OdpowiedzUsuń