sobota, 11 sierpnia 2012

Rzęsy metodą 1:1

Kolejna stylizacja klasyczną metodą 1:1. Naturalny wygląda oraz podkreślone naturalne piękno oczu.
Akurat w tym przypadku naturalne rzęsy mają tendencję do układania się na boki. Może to być rezultatem
wieloletniego nadawania owego kierunku rzęsom podczas tuszowania.
Zgodnie z życzeniem klientki delikatnie wyciągnęłam kąciki zewnętrzne, nadałam stylizacji kształt trochę podobny do skrzydła motyla.
Zastosowałam pięć długości - 8mm, 9mm,10mm, 11mm, 12mm. Bardzo się starałam wyprostować rzęski, nadać im odpowiedni kierunek. Jest to pierwszy przypadek, kiedy rzęsy naturalne aż tak kładą się na boki.

 A tu widok na otwartych oczach:






4 komentarze:

  1. Czesc, z zaciekawieniem ogladam i czytam Twojego bloga, masz duza wiedze na ten temat i swietnie Ci to wszystko wychodzi :) Ja tez chcialabym zaczac przedluzac rzesy i zaczac pracowac w tym kierunku, ale nie mam pojecia jaka szkole wybrac i ile kursów powinnam skonczyc, bo trudno mi uwierzyc, ze jeden kurs wystarczy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden kurs nie wystarczy. ja mam za sobą mnóstwo kursów z różnych metod i nadal się rozwijam, inwestuję w kursy nawet jeżeli wiem, że raczej niczego nowego się nie nauczę :) na początek trzeba zrobić kurs z metody 1:1. to jest fundament. a kiedy podstawy będą opanowane, warto poznać inne metody :) na dzień dzisiejszy w Polsce jest wiele dobrych szkół. Ja jestem instruktorką Noble Lashes.

      Usuń
  2. Dziekuje za odpowiedz. Jeszcze jedno pytanie, uwazasz, ze lepiej zrobic kilka kursow zanim zaczne robic komus rzesy, czy moze po kazdym kursie poprobowac na kims?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kursy bez praktyki są nic nie warte. trzeba zrobić podstawowy kurs z metody 1:1 i zabierać się do pracy. jeżeli trafisz na dobry kurs, nie zrobisz krzywdy żadnej klientce. kiedy nabierzesz wprawy, możesz robić kursy bardziej zaawansowane :)

      Usuń