wtorek, 3 lipca 2012

Przedłużanie rzęs metodą Blink&Go z ozdobami

Metoda Blink&Go została stworzona z myślą o kobietach, które nie mogą poświęcić na zabieg przedłużania rzęs zbyt dużo czasu. Spośród wszystkich metod, ta jest przeze mnie najmniej lubiana.  Pewnie dlatego, że nie jest precyzyjna i perfekcyjna. Do dzisiejszego postu dodaję moje zmagania Blink&Go.

Ciągle nie mogę ułożyć się w godzinę.

Do ozdób użyłam rzęs brokatowych w kolorze czarnym i zielonym oraz
perełek w kolorze jasnej zieleni.

Zabieg u mnie trwa dłużej, niż przewiduje metoda (powinno być do 40minut). Moja modelka się zrelaksowała i wyspała :)

Udało mi się uchwycić blask brokatu :)
Zaznaczam, że nie jest to metoda 1:1. Jest bardzo popularna latem, szczególnie w sezonie ślubnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz